Driver of the month

Jag fick en fin liten gåva av min vän Pless häromdagen. (Eller egentligen var det inte en gåva, hon skulle slänga det och jag frågade om jag kunde få det istället. Men vi kallar det gåva.) Pless, som man nog skulle kunna säga aldrig använder örhängen hade faktiskt silverringar på sig en kväll. Men hon lyckades då tappa bort den ena och pluppen till det andra så sen tyckte hon inte att det var mycket att ha ock satt därför och böjde sönder det hon hade kvar. Så gav hon det till mig sen, fin liten gåva. Så använde det idag! (var tvungen att ta en egen plupp..)

Har inte gett DAGENS på ett tag men måste nog göra det nu, till att återanvända grejer. Man ska inte slänga ett par byxor för att dom spricker. Klipp sönder dom helt och säg att det är meningen.
Till det plev det paljettkjolen, slips och hippieband.
  

På tal om återanvända; eftersom jag har megahåltimmar bla måndagar drog vi till myrornas och kollade läget. Kom därifrån et tag senare, 200 kr fattigare och två jackor rikare. Den ena var en super Henry Lloyd kopia, en rosa seglarjacka. Kan alltid var bra att ha!
Den andra var mer ett roligt köp men absolut något jag kommer använda.

men det är ju framförallt detaljerna som gör det!


Nu ska jag äta middag med farmor och farfar!
Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0