Maskeradvimmel

Dålig uppdatering. Har faktiskt ingen anledning. Eller jo, jag har helt enkelt gjort annat. Typ legat i soffan och degat bara för att jag har haft tid. Och typ försökt lugna ner pless inför lokalfesten. Gick väl inget vidare. Slutade med att jag också hade stressatack. MEN det blev en ganska fin halloweentillställning, med utklädda människor i massor.

Ett litet urval av fina människor


























Mycket fint, och det här ju bara en kamera.
Kul va det iallafall, det bästa, måste ge DAGENS, var att dom flesta faktiskt var utklädda vilket jag inte riktigt förväntat mig kanske.

Ja, om tolv timmar drar jag till arlanda och tre timmar senare drar planet iväg mot Florida. Will think of you.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0