090909

Ush jag är sjuk och eländig. Allting känns ungefär hundra gånger jobbigare än valigt när man är helt tjock i skallen har jag märkt...

Kusinen kom på besök idag, det var finfint! Jag fick hjälpa henne o bestämma what to were imorgon på skolfotot. Jag tycker folk lägger ner för mycket tanke på den där fotograferingen. Man ska inte anstränga sig mer än vanligt. Eller, man kan ju tillexempel tänka på sånt som att inte ha tajt kjol ifall man får sitta ner, inte ha sjal eftersom de får halsen att se lika med noll ut, inte ha pösig tröja eftersom det är det enda som syns om du står upp och då kommer du se tjock ut och så vidare.... men inte mer tanke en så!

Tre tidpunkter jag skulle vilja ha nu:
den 18 för då har Coco befor chanel premiär och den ska jag absolut se!
höstlov för då drar jag till solen!
eller bara någon gång efter vecka 39, för vi har så jäkla mycket i skolan fram tills dess!

Men nej, det ska enas med att vara 090909, inte lika kul. Undra om det var många som gifte sig 09.09 imorse, jag hade gjort det om jag ändå skulle gifta mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0