ge färg åt benen

Ja hallå, tvåan kräver mer av mig än vad mitt bloggande klarar av. Därav den sega uppdateringen. Nu sitter jag här med Erika i källaren och kollar på OC och bara uppskattar helgen för fullt!

Köpte sammetsklänningen idag. Det tog ju inte så lång tid. 199 kr på Cubus, superskön. Jag visar bild senare.

Sofias definition av min stil: allting med mycket färg och mönster och som sitter tajt på benen, det är det som gäller!

Och ja, det kanske stämmer. Har på senaste haft en himla längtan efter att köpa roliga, roliga leggins. Idag tillexempel, ett par glansiga, rutiga i rosa, lila, turkost och vitt på Weekday. Ville ha!
En favorit, ormskinnsleggins från H&M. En annan sammetslegginsarna.

Dom här är från H&M, men det finns också på Cubus i svart och mörkblå. På båda ställerna 149 kr.
Sen hittade jag en lite interessant variant av nätsrumpbyxan på hm.com.

99 kr. Ja, det kommer ju iallafall inte synas om det går hål på dom. DAGENS till roliga leggins förtusan, det kan göra varje outfit roligare.

Nu ska jag ägna mig åt OC.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0