H&M Magazine

Jag blev typ sur igår för att jag inte kom på vad jag skulle ha på mig, så jag ställde klockan på en timme innan skolan började och somnade istället. I vanliga fall brukar jag bestämma dagen innan och gå up en och en halv timme före skolan böjar. Inte så smart alltså men jag lyckades ändå komma i tid tack vare den uppslagna H&M Magazine som låg vid sängen. En bild från moderepotaget "back in black" fick bli min inspiration.

Fast det fick bli en grå klänning och svart T-shirt, och så mitt feta pärlhalsband tillsammans med alla andra pärlhalsband jag äger, dvs en del.

Funderar starkt på att sitta uppe hela natten och sy, jag är megasugen, men jag vet att jag kommer ångra det fetmycket imorgon. Imårse när klockan ringde var nog det värsta ögonblicket i mitt liv, jag trodde jag skulle dö när jag fattde att jag behövde gå upp och gå till skolan och det blev ungefär en mijard gånger värre när jag kom på att de här bara är tredje veckan. Well, hur långt kan det vara till höstlovet? Så långt kan det inte vara. Hoppas jag...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0