var är hösten?

Allihopa! Sex and the city film nummer två kommer ut på bio i maj. Kan det bli bra? Tvåor har ju tendens att bli sämre och samtidigt dra ner kvaliten på den första filmen, men det är ju trots allt sex and the city, kan det bli fel?

Det jag älskade mest med kläderna idag var att det både var en krock av stilar och årstider.

Ljusrosa och pärlor med mina nya svarta skor med nitar, stilkrock.
Kofta och bara ben, årstiderna. 
Jag gillar det, men det är fortfarnade för varmt tyvärr. Även fast benen är bara kokar jag över i dom skorna och med kofta på. Det är för kallt för att sola, men för varmt för att använda kläder. Kan det ta och bli höst ordentligt snart eller? Jag vill bara köpa massor va garn, krypa upp i soffan framför TVn och sticka! Och köpa massor av stickade tröjor! Stort, mjukt och mörka färger blandat med pastell blir en fin blandning till hösten. Ett värt köp till hösten skulle också vara ett par lite grovare stövlar, dvs inte klack och massa tjafs på, bara släta vanliga med ganska grov sula. Finns massor aav varianter på både Din sko och skopunkten som kostar ungefär 500 kr. 

Massor av kramar och pussar till dig Agnes!
Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0