lappade jeans

Har legat och läst trendbibeln från ELLE här på morgonen (eller förmiddagen kanske man säger. Som jag sa förut, liknande färger i en outfit är något som varje designer tagit vara på. Brokad och medaljongmönstrade kappor, kjolar och klänningar syns också på flera ställen precis som dom extremt höga stövlarna och skinnbyxorna. Får jag säga något själv så tycker jag skinnbyxor är extremt fult men latexleggins och liknande är skitsnyggt, så köp det istället. Finns lite överallt nu, tillexempel på cubus för 199 kr och ett par superglansiga och tillochmed lite glittriga på Gina för 149.

Själv tycker jag paljetter är helt underbart! Har ju min blåa paljettkjol sen länge och höpte en svart paljettväst när jag var i Riga i sommras. Hade den på mig i fredags.

I like it.

Vad är grejen med dom trasiga lappade jeansen?? Dom syns överallt, jag har sett dom som tajta och baggy, på H&M och på Monki ocg dom finns säkert på fler ställen. Grejjen är att själva iden är så jäkla konstig och ful men jag kan ändå inte låta bli att tycka det är snyggt.

Det här är dom från monki och dom har gjort en annan variant av det här som jag är lite sugen på. En hög, inte för lång och väldigt tajt jeanskjol som är lappad. Men som sagt, jag vet inte vad jag ska tycka.

PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0