syfabriken

Fick lite finbesök av miss Anckarman på bloggen nyss, tack så mycket!! Väldigt fint!

Köpte ett beight kostymtyg för ett tag sen, efter att jag gjort en skiss till en kjol. Så idag tog jag skissen och tyget och började sy. 4 timmar senare var det klart och resultatet blev faktiskt som jag hade tänkt mig.


Och skissen

Har velat ha en kjol med stora fickor, och nu har jag det så thumbs up! DAGENS !

Gjorde en kjol till Lina också som hon hade igår på den lilla kulturella tillställningen här i Uppsala (gjorde dock inget kulturellt själv men...). Hon köpte ett väldigt gräsligt lila tyg som såg ut som fuskskinn, men som hade en väldigt fin avigsida, som vi istället anv'nde som utsida på kjolen.


NU ska jag kolla på Notting Hill, pusspuss


Kommentarer
Postat av: LOLLLLLLLEN

DU FICK FAKTISKT BESÖK AV MIG MEED PÅ BLOGGEN:O

2009-09-14 @ 12:25:08
Postat av: therese

haahhaha erika sa inte de, hon sa bara att de va hon:P

2009-09-14 @ 13:42:42
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH kolla benen

2009-09-23 @ 00:17:12
Postat av: therese

dom e fiiinaaa

2009-09-23 @ 13:19:05
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0