idol

Kollade på idol igårkväll. Det är sjukt underbart att kolla på eftersom alla olika stilar representeras. Igår hade vi tillexempel den 17 åriga tjejen med något av en mangastil som sjöng helt underbart, en annan tjej med blont änglahår ner till fötterna kändes det som och hon var väldigt,väldigt naturlig. Och sen alla killar, jag skrattade mig lycklig när tre sjukt snygga killar, med superhärliga personligheter och stil visade sig sjunga super. Man blir ju bara för glad alltså.

Man kan ju se det som något mer än bara musik, en otrolig inspirationskälla!

Det enda jag inte gillar med programmet är Peter Jihde, vad gör han i det där egentligen? Han är sportkommentator och borde stanna på lilla sportspegeln.

PUss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller fullständigt med! Jihde gör bara bort sig, ingen gillar honom! xD Och jag har faktiskt oxå märkt det där med alla stilar som representeras. Det är helt annorlunda än förra året, I like! :D

2009-09-10 @ 17:02:25
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

jag vet ut med honom!!!!

Jaa det är nog för att alla har förstått det här med att modet är väldigt accepterande nu

2009-09-10 @ 20:59:28
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Gioeli

Palla bry sig, enda TV-figuren som är värd att hata är Patrik Ekwall

2009-09-11 @ 11:47:02
Postat av: therese

jaaa man bryr sej! Men ekwall kan jag oxå hata med dej:)

2009-09-12 @ 00:46:57
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0