soligt plugg

Jag har tydligen fått någon faktura där det står att jag måste betala för att få fler ELLE... Nejnej, jag har inte fått någon faktura och jag vill ha min ELLE. Så imorgon förlänger jag min prenumeration och drar till närmsta butik och köper ELLE. Min samling skulle inte vara värd ett smack utan alla nummer. Herregud jag måste ha det, jag känner mig vilsen utan...

Idag grillade vi och satt ute ock käkade och pluggade tills solen gick ner bakom husen vid sex. Det var varmt, det var sol och det luktade sommar. Herregud vad skönt.

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah! snälla, kan du inte ta kort på din ELLE-hög? vill se!

2010-04-14 @ 15:27:58
URL: http://amandanotrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0