waterfall, you're beautiful

Helgen har till stor del tillbringats hemma hos tvillingarna som bjussade stackars mig på lite huserum. Har nog vart där konstant sen torsdag eftermiddag med undantag från en liten tupplur jag gick hem och tog fredag natt. Härligt, jag gillart.





Min rosring från Gina.

Erika firades med tårta!

Nyss satt jag ute i en solstol och lapade sol med Gavin på högsta volym, sen kom molnjäveln så nu sitter jag inne och tjurar, men fortfarande med Gavin på högsta. Han är en riktigt fin grabb han.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina Öberg

hahaha jag såg den där rosen på gina här om veckan och så tänkte jag att ja skulle köpa den till dig i present, men tänkte att de var lite tidigt o att du kanske skulle hinna köpa en själv!!:P

2010-04-20 @ 16:48:47
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

hahha va gullig du är! men då vet du att du vet jad jag gillar iallafall:P

2010-04-20 @ 20:31:59
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0