färgförändring

Har legat vaken hela natten med huvudvärk och halsont så jag kände att idag var den dagen jag skulle sjukanmäla mig och vara hemma. Så nu sitter jag med en ask ipren i solen och försöker bli frisk. Egentligen borde jag väl bädda ner mig framför en film men det låter alldeles för deprimerande när det är soligt och varmt ute.

Sen funderar jag på om jag är frisk nog för att hoppa upp på cykeln och köpa en hårfärg. För just nu är jag astrött på min tråkiga bruna färg. Jag saknar faktiskt mitt blonda, men det ska nog inte bli blont den här sommarn, det sliter alldeles för mycket på håret.

Trodde alldrig jag skulle vara den som brydde mig om mitt hår när jag i 8an tuperade mitt röda hår och använde minst en hårspraysflaska om dagen. Det var tider det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0