playsuit

Vad är oddsen att alla har vita tröjor på sig den dagen det är slafsig tacos som stänker över hela området? inte så stora men alla hade vitt på sig idag iallafall, och visst lyckades många av oss (inklusive mig själv) spilla ner sina kläder. Funderade ett tag på att åka hem och byta, men nej det orkade vi inte.

Efter natinonella provet och tacolunchen hade vi tre timmar till nästa lektion så vi drog till stan. Jag kommer ångra det stor del av mitt liv men jag lät bli att köpa ett par svarta klackskor från Din Sko som kostade 299 kr på rean och passade perfekt. Men någonstans inom mig var det väl npt som sa nej, du har inte råd och nejnejnej du behöver absolut inte par klackskor. 

Vad jag däremot behövde var en ryggsäck, en långärmad tröja och en playsuit!
 
Ryggsäck, 99 kr Gina Tricot

Tröja med spets, 49 kr Gina Tricot.

Playsuit, 99 kr H&M. 

Imorgon är det valborg och jag ÄR SÅ TAGGAD.
Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0