02 min första kärlek

Ni vet när man var liten och skrev kärlekslistor och man skrev egentligen inte riktigt vad man kände utan dom man "skulle" skriva. Ja menar enligt kärlekslistorna var alla kära i samma killar, så är det ju inte på riktigt. Sen var det en kille som inte var en av dom man "skulle" vara kär i, men som jag i typ tvåan blev dödligt kär i och det finns en hel del om det i mina dagböcker... Tyvärr var jag en liten fegis så jag tror fortfarande inte att han vet om det. Kanske ska ta och berätta det för honom någon gång.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste ju berätta vem;P

2010-12-07 @ 18:20:22
Postat av: Lina

Haha håller med, vem var det!?! Antingen Oskar Nilsson, Emil Johansson eller Philip Berglund? :P

2010-12-07 @ 19:41:41
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

haha ville inte säga vem, eftersom jag hållt det hemligt hur länge som helst:P



Och lina nej, för det var ju dom allavar kära i:P o de var ju INTE en av dom:P

2010-12-07 @ 22:58:47
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0