dagens tips

Hej, nu är jag tillbaka efter helg och delprov i fysik. Känns som jag återstått från de döda. Jag sov 16 timmar när jag kom hem i söndags, vilket säger en del om helgen. Sjukt kul helg, med alpernamiddag på fredag och fira Jällrud 20 år på lördagen.
På lördagen hade jag min blommiga korsett, och jag har ett litet tips till alla som äger något liknande: ha inte på dig det under en 12-timmar partt kväll, och framförallt sov inte i den! Jag har köttsår där korsetten skavt mot huden...
Bilderna är Maria Pets från fejjan, lite bilder från lördags kommer när jag får tillbaka min kamera från tidigare nämnd flicka. För just nu är typ hela mitt liv där, inkulsive mobilladdare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0