diamanter

Ibland är det bara skönt att absolut inte ha någonting tajt och obekvämt på sig. Som tillexempel idag, när jag började halv nio, skulle ha prov och efter skolan skulle ner på stan för presentköp. Dagen krävde helt enkelt sköna kläder, och vad är då bättre än jumpsuit och lös tunika? Nada.
Plus diamanter i öronen och diamanter på handlederna.
Diamantörhängerna köpte jag förresten i Thailand. Det som är kul är att jag inte köpte jättemycket grejer där, men det är verkligen grejer jag använder och tycker mycket om:
Mulberry väska
Ray Ban brillor
Låga converse
Diamantörhängen
Birkenstock
Plånbok
Mycket av det fejk såklart, men har använt allt massor! Så hoppas på lika bra kap den här gången.
Förresten kom jag på att jag inte kommer shoppa förrän 2011, i Bangkok. Det ni.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0