utförsäljning

Kvällen igår blev hur bra som helst, känns skönt med en hemmahelg för en gångs skull!

Fick ett sms av Erika med frågan Vad var det jag hörde om Boomerang, tråkigt och basic? Låter som något för mig kanske?! Och jo, drottningen av koftor skulle ju såklart passa in där. Så jag, Lina och Erika fick skjuts av Mark (tack så mycket) ut till boländerna där Boomerang hade sin utförsäljning. Visste väl redan från början att jag inte skulle hitta något, eftersom det varken är min stil eller prisklass ens när det är utförsäljning. En kofta för 500 kr tilltalar mig icke!

Både Erika och Lina handlade dock rätt mycket. Lina köpte en snygg snygg jacka och Erika shoppade loss på barnavdelningen; till sig själv. Skitbra grej som ska testas i vanliga butikerna så snart det finns tid! Hon fick liksom en skjorta och en kofta för 350 kr. Inte illa pissat.







Taxi-mark!





Erika med sina fynd!

SÅ JÄÄVLA KUL!

Snart kommer gänget och det blir en skön filmkväll.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah taxi-mark... så jääävla kuuul!

2010-12-04 @ 19:36:14
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart är utförsäljningen? Hålls den imorgon också? :) asbra blogg

2010-12-04 @ 20:45:15
Postat av: therese

Så jävla kul!

Ja utförsäljningen är imorgon me, i en lagerlokal brevid kupolen!

2010-12-04 @ 21:55:31
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0