keep or not keep?

Jobbigt för mig. Mor min kom precis hem och berättade att hon hittat jackan jag letade efter i december på inter sport i Götegborg. Nu är frågan: behålla den gama som jag faktiskt tycker mycket om, eller köpa den andra som var den jag ville ha från början?

Imorgon är det 20e och Sonia Rykiels klädkollektion lanseras. Ska jag vara där när dom öppnar? Nej det ska jag inte. Det är inte värt, mycket häftiga kläder men det är absolut inte mitt favoritmärke och H&M hat haft många andra mycket mer spännande sammarbeten.
En skillnad från andra sammarbeten är dock att dom här kläderna har priser mer lika H&Ms vanliga priser.

399 kr

399 kr

Men jag är faktikst väldigt sugen på broshen med texten "Mon pull" som är franska och betyder min tröja (tror jag men har faktist ingen koll på det sär språket...).

49,50 kr styck, inte farligt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0