shop until I drop

Så vad gör man när man dagen innan märkt att man har sjukt mycket mer pengar än vad man trodde att man hade, man inte har något speciellt att plugga och man vet att den här pluggfria perioden snart kommer vara som bortblåst?

Jo man shoppar.

Halva priset på halva priset blir ett slutpris på 85 kr. Jag kommer älska den här koftan året om. Mys att kura ihop sig i en mörk vinterkväll, mys att sätta på sig en sommarkväll vid grillen. Cubus.

Från början var det här faktiskt en tröja.... Det här va alltså urringningen, men själva tröjan var inte alls fin. Tröjan kostade dock 69 kr vilket jag tyckte var värt för det här halsbandet och ett rosa tyg som jag nu kan ha till något annat. Holmlunds.

75% rea så priset blev 60 kr. Inte helt fel. Och den får mig att tänka på sommaren. Weekday.

Ja det här ser ju mest ut som en påse men det är faktiskt en klänning.... typ. Eller hon i kassan trodde det iallafall. Grejen är att man kan göra typ vad man vill med den. Den kan vara lång, kort, pösig, tajt, tub, halterneck... och spnt gillar ju jag och när den kostar 125 kr, varför inte? Weekday.

Har en tajt jeansskjorta men en lång och loose var tvunget att inhandlas. 200 kr på Gina Tricot.

Älskar att shoppa, DAGENS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0