French connection

Superdag har det varit. Det var dunder att träna, har nu köpt kort på nautilus (eller actic som det heter nu för tiden) och körde en invignings gymmning med Marken. Det var lovely.
Drog som ja sa till stan med mammsen, utnyttjade hennes plånbok litegrann och drog sedan själv en vända på Åhlens med presentkortet jag fick av farmor och farfar i julklapp (varför där av alla ställen?).
Lyckades iallafall spendera en del av presentkortet. Köpte en jumpsuit med knappar, band i midjan och lite fina detaljer.

PÅ rean kostade den 150 kr vilket jag själv tyckte va himla värt. Haken (tänkte jag från början) är att det är storlek 42... Men efter att ha testat den kom jag fram till att nej, det är ju bara positivt. Egentligen ska bandet i midjan inte alls vara i midjan utan på höften, men eftersom den här storlken är alldeles för stor och modellen alltså helvetes för mycket lång kan jag vika in överdelen (det har jag gjort på bilden, den är typ dubbeöt så lång egentligen) och ha bandet i midjan iallfall. Super, precis som jag vill ha den. DAGENS!

Jag gillar egentligen verkligen inte Åhlens. Men idag blev jag typ kär i tusen klänningar. Visserligen var allihopa från French Connection så det var mera det märker jag blev kär i.

Här är från det nyinkomna, men det var flera klänningar på rean som jag blev helt förälskad i. En var i liknande modell som den här med blombroderier av pärlor och paljetter. Underbar. Dock kostade den drygt 1000 kr (på rean!) så nej, det fick bli jumpsuiten istället.
Puss

Kommentarer
Postat av: LOVISA

OFTA DU DISSAR FRISKIS DIN JÄVLA SVIKARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-08 @ 12:16:45
Postat av: therese

du viisstee...:(

2010-02-08 @ 20:25:58
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0