Ekologiska kläder

Hela rädda våran planet hysetrin som har ägt rum nu i modevärlden har ju verkligen varit just det; hystersik. Men den är ju bra, alla på en gång men det spelar ju ingen roll när det är för miljön. Som när alla kändisar gick och fick barn för att det var "trendigt", bara det att när trenden är att rädda miljön så är det ju super. Förvånar mig därför lite att H&M som ändå är ett så stort märke världen över inte tidigare haft något större naturvänligt projekt. Men nu kommer det, den 25 mars släpper dom kollektionen "the garden sellection" som består av ekologiska plagg i pasteller och blommönster. Kollektionen är supersomrig och faktiskt väldigt fin, och till skillnad från designsammarbeterna kommer dom här kläderna säljas till H&Ms ordinarie priser.




Det är underbart med lov och när skolan börjar kommer jag ångra det här, men jag längtar lite efter skolan nu. det är tråkigt att inte kunna klä upp sig till något.
Puss nu ska jag nog sova


Kommentarer
Postat av: Agnes

aboo vilka snygga kläder!

2010-01-08 @ 12:28:52
URL: http://kenyatankar.blogg.se/
Postat av: therese

jag vet dom är underbara!

2010-01-09 @ 19:34:53
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0