hårfin

Det här har faktiskt inte hänt mig på väldigt länge: jag vet inte vad jag vill göra med mitt hår. Nu har jag gjort hela få det blont-över-sommarn-tona-rött-färga-brunt-klippa-lugg planen jag gjorde upp förra vintern. Nu då?
Jag vet verkligen inte. Jag skulle kunna tänka mig rött... jag skulle kunna tänka mig svart, brunt eller göra det lite ljusare. Och frisyr... nej jag vet inte, jag har en plan vid sidan om som går ut på att jag ska få långt hår sa att klippa kort är väl inte riktigt aktuellt. Så vad mer kan man göra?

Gå mot blondare och snelugg...

och sen mittbena?

Behålla det mörka och helluggen ett tag till?

Kanske röd toning igen?

Eller som här från förra våren; lite gyllenbrunt?

Nej det är BARA svårt att bestämma.

Kommentarer
Postat av: cecilia

GYLLENBRUNT

2010-01-27 @ 17:44:22
Postat av: therese

jaaaaaaaaaa kanskee

2010-01-27 @ 21:15:49
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0