Jackan

Köpte lite skidjacka idag. Eller ganska mycket skidjacka faktiskt. Jag köpte en annan innan nyår också, fast sen låg den i tre veckor i sin kasse i hallen och varje gång jag gick förbi den kände jag bara hur fel den var för mig. Så vi lämnade tillbaka den. Det brukar vara sådär för mig; ett plagg kan vara hur fint som helst men nej vi är helt enkelt inte menade för varandra. Jag och den här jackan är nog lite menade för varnadra. DAGENS!


Imorgon har jag samhällsprov på riksdag och regering, roligtroligt, så nu ska det pluggas.
Byebye, jag är lyckligare idag.

Kommentarer
Postat av: Hani

SKÖNT ATT HÖRA SÖTIS :D

2010-01-21 @ 23:16:06
Postat av: therese

höhöhö jag veeeet

2010-01-22 @ 13:19:35
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0