Långa nätter

Känner att jag bloggat ganska mycket på sistone. Idag har jag verkligen ingenting att säga. Jag känner liksom inte att jag överhuvudtaget vill dela med mig av nånting alls. Jag orkar inte. Jag är inte sirekt super... lycklig just nu. Jag älskar kläder när jag är glad. Nu vill jag bara gå runt i mjukisbyxor. Jag är mig inte lik idag. Jag är nog tillbaka imorgon skulle jag tro. Det brukar gå över snabbt sånt här för min del.

Behövde komma på ett nytt sätt att använda sjalen på.

Så det gjorde jag.

Nu ska jag lyssna på lite fin musik med Melissa Horn.
Imorgon ska jag vara glad igen.


Kommentarer
Postat av: Ankan

i've liked alla dessa uppdateringar de senaste dagarna, mycket välbehövligt. Man kan ju inte vara nöjd med livet jämt heller. Då blir det inte lika uppskattat annars! =)



Jag har blivit alldeles för positiv och mogen i mitt skrivande.

2010-01-21 @ 00:30:47
URL: http://kenyatankar.blogg.se/
Postat av: therese

hahaha nej då, du är precis lagom mogen när det behövs!

2010-01-21 @ 17:19:03
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0