dagens



Grön pennkjol, loppis
Vit tunika, den är Hannas och köpt på Gina Tricot (tack för lånet!)
Halsband, farmors gamla

Kjolen har legat nere i syrummet och bara väntat på att bli uppsydd typ sen jag köpte den. Så kom jag på här för några veckor sedan att varför ska jag ens sy upp den? Då blir den ju som alla andra korta jobbiga kjolar som jag inte pallar ha längre. Så nej, nu får den vara knälång och den är prefekt.
Halsabandet är ju också en fin historia. När vi renoverade huset bodde vi i farmor och farfars lägenhet, och i farmors byrå låg det här halsbandet (som egentligen är en brosh). Jag tog fram det ibland och bara kolla på det och farmor fick väl reda på det här på något sätt och gav det till mig. Gulligt, gulligt.

Nu ska jag till lollen, ikväll blir det middag på panini, födelsedagsfest för franco och efter det remember me på bio, effektiv fredag. Me like.
Puss 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan!

Nu kikar jag in igen! Hehe! Allt bra eller? ;)

Jo jag undrar om du vet nått ställe som säljer färgade jeans? Finns typ inge på stan...har letat. Kanske har missat nått ställe..hmm.. :P Hörs! :)

2010-03-12 @ 20:18:38
URL: http://amandasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0