hemmafru

Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv som lyckats att hålla ordningen i garderoben och faktiskt inte ha några kläder på mitt rum. Yey me.
Kollade igenom en massa smålådor som jag har står i garderoben för någon dag sedan också. dom innehåller typ saker som tillomed är så onödiga att dom inte ens är värda mödan att slänga. Tyckte jag iallafall förut, så det var därför dom hamnade på en hylla i garderoben. Och en del är väl lite onödigt. Typ ett sönderklippt måttband med en siffra på varje bit (saknar då man hade tiden att sitta och klicppa ett måttband i småbitar...), en gammal fönsterfärgsgrej som förutom att den är trasig nu sitter fasklistrad på insidan av burken och inte går att använda, en låda full med sudd och en med nyckleringar. Men sen har jag en med lite olika småprylar som det absolut inte finns någon användning för, typ en grön liten tomte i plast, en pytteliten dalarhäst och en asliten skateboard. Men några av grejerna är faktiskt lite roliga, tillexempel den pyttelilla porslinskoppen som jag idag hade som hänge på mitt halsband.

Koppen fick bli stylen för idag, och som Sofia sa; du ser ut som en hemmafru! Super, de va ju de som va meningen!




Nu ska jag lägga mig bland kuddarna ocg drömma om sommar, förhoppningsvis är det sol imorgon. Hoppashoppas!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0