people

Förresten DAGENS till Gojle för han lyckats inhandla ett par riktigt snygga G-star (jag är inte big fan of G-star...) som han hade ihop med hans nyköpta gröna skor idag. Inte så mycket cred till han för priserna dock. Eller egentligen vet jag inte vad det kostade men han vågade inte ens berätta för mig vad allt kostade så då lär de va riktigt dyrt, typ så dyrt att jag skulle skölla ut honom. Vad är grejen med killar som inte kan försöka hitta en billigare variant och som dessutom kan tänka sig att lägga 400 kr extra på ett par brallor oga av en liten detalj som inte finns på dem andra?? Kanske beror det lite på att killklädsutbudet inte är så jättestort... Men nog om killar för idag.

Det bästa som finns är ju egentligen modetidningar. På riktigt, det finns inget bättre. Jag blir bara sjukt inspirearad och glad. Den bästa sorten är ju också den som man aldrig hört talas om, som helst är gratis och visar sig vara skitbra. En sån fick jag med mig hem från Stockholm, nämligen tidningen people. Inte bara att tidningen är bra, hemsidan är himla fin. Går man in under fliken mode får man massor av tips om tex butiksinvigningar och vintagemässan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0