mässa

Japp nu är jag hemma, så himla skön dag. Synd att det var så himla kyligt bara. Vintagemässan har nu bytt lokal och finns nu på Hornstull strand, kan bara tänka mej hur mysigt det kommer vara där sommartid med alla uteserveringar som finns där. Och efter uppehållet var det massor va folk både igår och idag.


På mässan fanns som vanligt personliga utställare, väl utvalda plagg från större kedjor och även prima homemade.








Och visst blev det lite handlat. Jag är himla nöjd, eftersom jag kom hem med grejjer som jag faktiskt letat efter; svart långklänning, brun handväska, pilotbrillsbågar med glas utan styrka och  ett par blommiga höga chinos.








Nu ska jag ägna hela min uppmärksamhet på The princess and the frog; tonight is a movienight!
Puss


Kommentarer
Postat av: Agnes

JAG VILL OCKSÅ!

g r y m m a brillor och den svarta blommiga väskan på andra bilden i nedre högra hörnet verkar älskvärd.

2010-03-29 @ 14:34:45
URL: http://kenyatankar.blogg.se/
Postat av: therese

det fanns mycket älskvärt ska du veta! Och i sommar blir det du och jag som drar!!!

2010-03-29 @ 16:38:05
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0