pojkshopping

Precis hemkommen från en liten shoppingrunda med Mark. Jag vet inte riktigt hur det kommer sig, men shoppar man med killar blir det liksom inte samma graj, det är liksom inte av samma anledning. Man går in och ut ur butiker utan att liksom... njuta. Man går in, kollar på en grej och köper på en gång, eller dissar och går. Och snabbt går det. Och sen går man hem. Inte samma sak som om man bara är tjejer. Kan inte ens beskriva det tror jag, men killar kan liksom inte vara intresserade av tjejkläder på samma sätt som en tjej kan va av både tjej och killkläder, för som Mark sa; "Man kan ju inte se hur ett tjejplagg ska sitta, man ser ju typ inte ens vad som är upp och ner!" Jaru, så kanske det är.
Han köpte iallafall en riktigt snygg jeansskjorta på Brothers, men komigen, 600 kr? Jag skulle nog inte palla vara kille tror jag.


Sen hittade jag själv ett par sjukt snygga skor på Din Sko, lite platå, grymma klackar och i grått fejkormskinn. 149 kr och åh dom skulle vara så fina på min skohylla. Men nej, fanns bara 38 och 41, för litet och för stort. Men hur ska jag kunna hålla fast vid min teori om att det isånnafall inte var meningen att jag skulle ha dem, när jag faktiskt tror att jag älskar dem?! Det går nog inte...
Puss


Kommentarer
Postat av: Schiller

haha första gången jag är inne på din blogg bara för att Emelie såg att min nya skjorta var på Facebook! Sen hör man henne säga "gud vad jag känner igen mig, hur många gånger har inte du sagt när jag visat nått -vad är det för något?" :D

2010-03-31 @ 20:21:50
URL: http://www.kkb.blogg.se (RIP)
Postat av: therese

hahha neeeej du sa att du va inne förut! Och ja tycker fan synd om emelie, de e fan inte kul o shoppa me dej!

2010-03-31 @ 22:09:16
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0