Vårsol

Sitter och kollar på en dansfilm, Center stage: Turn it up. Jag vill bara dansa nu på en gång.

Efter en lång och solig dag igår på basidan med grill och ungefär 25 pers i solen drog jag ner på stan med Pless och Erika. På med solbrillorna och ner på stan (jag vill ha sommar) med en inspirationsbild i huvudet för dagens shopping:

Det här är bilden jag pratade om förut, ur Marie Claire Jag vet inte jag bara älskar den. Det här är vår rakt igenom för mig, jag vill ha det alltihopa.
Så, med det i huvudet blev det lite shopping.

Pastellrosa lagom kort, lagom genomskinlig kofta. 199 kr H&M.

Bra under, bra över bra som den är. 149 kr H&M.


Funkar med båda dem tidigare plaggen, måste tyvärr sys in lite i midjan. 50 kr på rean hos Monki.

Nagellack från Viva la Diva 50 kr. Kanske inte är det nagellacket som sitter längt på nageln, men det är nog det nagellacket som håller längst i en låda. Vet inte vad det betyder, innehåller väl nåt som är skitgiftigt, men så får det vara. Ljust rosa eller lite kolafärgade passar fint när vårsolen börjar komma fram.

Nu dags för ett corepass.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0