garderobstillskott

Varning på mig. Visade lite tendens på återfall i Therese-impulsshoppar-alldeles-för-mycket-hela-tiden, men bara lite. Sa faktiskt nej till... en klänning som jag absolut köpt om jag sett den för ett år sen. Så det är inte superallvarligt, meeen ingen mer shopping för Therese den här månaden (förutom vintagemässan).

Skönt ändå med impulsshopping, det är ofta dom som blir ens favoriter. Gick in på myrornas för att köpa skjortor, kom ut med ett par killchinos. Nu är dom avklippta och ser man på, ett bar gubbshorts, precis som jag vill ha dom! 65 kr, inte illa.

Lite andra tillägg till den onödiga garderoben blev ett par brillor från Åhlens för 100 kr och ett diadem från Monki för 40 kr.



Blev tillskott på hattsidan också, ligger nu överst i högen och väntar på sommarkvällar.


Det vore lite kul att räkna hur många klädesplagg eller liknande jag köpt sen jag startade bloggen. Räknade hur många det här året, tror det blev 18, och då var det allt jag lagt upp bilder på. Fast tror jag lagt upp på allt så... det är ju inte så farligt. Skulle man ta med december skulle nog antalet dubblas, julrean ni vet. Jaja, ska ta det som tidsfördriv någon gång. Nu ska det sovas.
Puss och godnatter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0