gymfix

När jag kom till gymmet idag satt det en tjej och lockade sitt håt. Eller ja, sitt löshår. Det såg ganska nice ut att sitta och locka håret i knät istället för att försöka få det snyggt bakom huvudet där man inte ser något. Iallafall var jag tvungen att dra till passet, synd, då hann jag inte se hur frissan på henne blev. Trodde jag ja, för drygt en timme senare när jag kom tillbaka var hon och ehnnes polare kvar, fast nu precis klara (jag undrade lite var dom skulle på en tisdagskväll så uppklädda och piffade) med superlockar som man absolut trott var gjorda i hennes eget hår om man inte visste bättre. Kanske ska skaffa lite löshår.

Såhär såg det ut innan och efter var det super korkskruvlockar.
Imorgon är det slaget, rosendal ska få kuk i sig.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0