tråkmåndag

Idag var jag rätt sur och tråkig tror jag. Jag var så jäkla lack på mitt hår för det är bara risigt och äckligt och fult. Så påbörjade en liten makeover av mitt hår idag:
1. Färgning idag
2. Klippning imorgon
3. Kanske en till färgning på längderna
4. Slingooor!

Sen, när jag har tiden över, ska jag dränka mitt hår i olivolja en hel dag, det ska tydligen vara bra. För nu orkar jag verkligen inte med mitt risiga hår längre. Fyfan.

Kläderna idag var itne särskilt roliga heller. Fina kanske, men tråkiga.

Puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

jag tyckte kläderna idag var oerhört fina!! Själv traskar jag runt som vanligt i blommiga tights, långt linne och sjal, som alla andra slackers här.

puss

2010-05-11 @ 21:44:33
URL: http://kenyatankar.blogg.se/
Postat av: therese

tack gumman! haha tänkte inte på de men var ju nästan helt klädd i vintagemässa kläder!

2010-05-11 @ 21:51:10
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0