play

Sitter och lyssnar på P3 live, där någon sjunger raggea på svenska och sjunger om tsunami pounanis... skumt.

Idag var första dagen på länge jag verkligen inte behövde plugga. Men vad spelar det för roll när man slutar skolan klockan fem och alla andra ändå måste plugga??? För vad ska jag då göra med min fritid. Så jag fick lite panik. Jag fick mamma att lämna soffan och åka med mig och köpa hårfärg och hämta min playsuit som nu kommit från H&M. När jag kom hem satt jag en stund på sängen och bara bad om den skulle passa innan jag vågade prova. Det mesta talede oock mot att den skulle passa; en jeans playsuit som ska passa både över brösten och min enorma rumpa. MEN den passade prima så livet leker. Sommarsommarsommar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0