nu har jag firat himmelfärden

Herregud, nu har jag verkligen njutit av den här långhelgen! Jag har levt sommarlov så det står härliga till, skönt har det varit!
Onsdagen blev en impulsdragning till vip med massor av folk. Sjukt kul var det. På torsdagen hade vi vilokväll i min källare och kollade på alvin och gänget och snackade tills vi höll på att decka av trötthet.
På fredagen, förutom att fira min brorsa, gick jag en sväng på stan med lollo. Hittade den här sommriga och härliga skjorttunikan på VILA för 100 kr. Helt okej!

Det här var förresten lite av det andreas fick i present, tyvärr var chinosarna för stora...


På kvällen blev jag lady gaga och drog på några fyrisklassers skiva med kändistema, hur kul som helst och vi dansade så det rann svett om oss. Kan också ha berott på att det var sjukt varmt inne på göteborgs...


Igår var första sommardagen seriöst. Jag solade mellan 10 och 3 och cyklade sen omkring med bara ben i jeansjumsuit och spandrillos. Sommrigt? Ja mycket!




På kvällen drog vi sen till hanna där det vankades lite fest som började ute på verandan med fina flickor.

Kvällen till ära drog jag på mig leopardjumpsuit med lila bälte och matchande lila örhängen.

Kvällen slutade hos gustav och idag har jag mest legat i en park med sköna tjejer och njutit av solen och tanken på att skolan drar igång imårrn...
Har varit en dunderhelg!
Puss

Några av bilderna är snodda från erika hehe.


Kommentarer
Postat av: cissilia

sista bilden fan vad härlig!!!

2010-05-16 @ 22:28:31
Postat av: therese

hahah taack:D

2010-05-17 @ 21:14:58
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0