valborg

Igår var det valborg och jag levde loppan i nästan 24 timmar. Rätt så sliten nu, min hals gör ont som ett helvete och mina kläder luktar allt annat än gott. Men glad e jag och jag hade supert kul igår. Det bästa var ju ändå att vädret blev som alla ville och man nästan suktade efter vatten och skugga där ett tag mitt på dagen. Min kamera funkade sådär så tog typ en bild. Kanske kan fixa fram lite bilder senare.
Jag hade iallafall på mig jumpsuit som jag kände var superbra eftersom det inte glipade någonstans. Smarta jag tänkte dock inte på att det inte blir så superkul att kissa ute då, eftersom jag då måste av med alltihopa. Men men, man lär sig av sina misstag.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0