why so serious?

Jag menar det är väl därför man inte matchar en gul prickig klänning med röda strupmbyxor och rosa rosetter; för att man är för seriös? Jag är också för seriös. Jag var mycket roligare förut, brydde mig inte lika mycket. Randiga byxor med alla möjliga färger med ett rosa linne och neonfärgade pärlsmycken. Åh dem neonfärgade plastsmyckerna från Glitter var så min grej, jag älskade dem i alla färger och former. Nu... svart, högklackat, beigha och rosa toner, mittbena och helst en ganska naturlig färg på håret. Why don't do it the Lady Gaga way?
Orkade inte vara alldeles för seriös idag iallafall. Så drog på min randiga klänning som långkjol. Det bästa med den är dock att jag köpte den i Borlänge sista dagen på Peace i somras, för typ 50 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0