bik och bok

Sadär ja, matten äntligen klar, nu kommer jag aldrig ha matte mer. Sorgligt.

Idag ska jag bara göra grejor jag vill, inget plugg idag inte. Förutom projektarbetet då, men det går iprincip ut på att rita och skicka iväg lite mail, vilket inte är särskilt jobbigt alltså. Och så håller jag på med en STOR vit halsduk jag vill få klart, så vad sägs om en film, en kopp te och sticka klart den? Låter perfa eftersom jag lyckats dra på mig en sjuka.

Men först; lite favoriter från BIKBOK!







Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den blåa klänningen och den stickade tröjan är ju inte lite snygga!

2010-11-17 @ 15:16:43
Postat av: therese

jaag vet! Klänningen är supersöt, finns i flera färger också! fast den blå är helt klart snyggast!

2010-11-17 @ 16:07:34
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0