outlet

Nu  måste vi tydligen ha våra elevkort extremt jävla synliga heeela tiden så fort vi är på skolan annars så ringer dom polisen. Nice. Någon som tänkte på att alla hatar sina egna elevkort, särskilt när man går i 3an för det är en bild från iprincip första dagen i 1an, och att det enda sättet att ha dom synliga är med en klämma eller det supersnygga blå fyrisbandet... Nej, måste komma på någon fin lösning på det där.

Innan jag fortsätter måste jag bara säga att sara har nog finaste ögonfransarna i världen. Hennes underfransar är längre och tjockare och svartare än mina, och hon använder inte ens maskara.


Ja, iallafall, sen efter skolan så drog vi till V-dala för att shoppa lite outletkläder. Dom har ju nämligen outlet utförsäljning av märken som nudie, t-shirt store, carin wester och dagmar där från nu tillome söndag. Så pallra er dit, ni kan nog fynda något!





Själv körde jag gråskala idag och köpte en grå tajt klänning (väääldigt tajt), en gråblå kjol-shorts-cykelbyxa som är väldigt skum men nog balnd de skönaste jag haft på mig. Ochså blev det en ny klocka, lite mer i min smak än den förra. Stilrent svart.


 
Skum? ja...

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma Stenlund

åhh vicka fiiiiiina ögonfransar! Jag önska at ja också hadde sånadära! Har hon habbo? <3 älskarey

2010-10-16 @ 23:37:17
Postat av: Emma Stenlund

glömmde je min habbo. dän e emmaa-soet94. sej at hon legga til mej. pyss <3333333

2010-10-16 @ 23:39:43
Postat av: Julia

fina ögonfransar:)

2010-10-17 @ 00:01:18
URL: http://juliakristiansenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Sten

jaa verkligen, superfina! :)

2010-10-19 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0