style by Sara

Igår var det knyt hos Sara med tortillachips, potatisgratäng, galenpanna och chokladfontän. Kan det bli bättre? Nej, det var helt perfekt för en freda kväll efter en lördagkväll med alldeles för lite sömn. Eller var det kanske åt andra hållet? Promenaden hem i kylan var inte heller helt fel, efetrsom Sara stylade till mig med en hel massa varma kläder.








En sak till, är det okej att sitta inne en hel dag och kolla SATC (inne på säsong 5!) när det är solsken ute och klarblå himmel? Läskigt, vad händer med mig? På våren börjar jag iprincip gråta om jag inte kan vara ute så fort det är sol. Och nu, nu vill jag helst sitta här med Carrie och leka att det är jag som köper Monolos en gång i veckan. Gosh, jag behöver verkligen göra något. Höslovet, då måste jag iväg.

Just nu kan jag nöja mig med npgra fler avsnitt, en god lunch och ska jag vara riktigt duktig kanske jag kan ta tag i städingen också. Mitt rum är ett helvete.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sten

Åhh vad söööt! Var kan man köpa kläder från Style by Sara?

2010-10-19 @ 12:54:16
Postat av: therese

ge mig nummer så ska jag se vad jag kan göra!

2010-10-19 @ 16:49:11
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0