färgstänk

Hej hopp. Kom precis hem från en spelning på grand, och det var tafsande cyklister som spelade. Lustigt namn, lustigt band. Kaffe latte och killar i masker som spårar på trumpeten, ja vad ska man säga. Agnes tog med mig dit, efter några timmars tjat om hur hela mitt jäkla liv känns så himla... slentrian just nu. Och det här var ju helt klart något annat än det jag brukar göra på en måndagkväll, så tack agnes, det där behövde jag!

Idag åkte färgstänket på, den är väl inte som alla andra kanske, och det är väl det jag gillar. Roligt var också att Mathia sa att hon sett den på H&M och tänkt på mig. Det gillar jag också! Och flätor över natten fixade håret.



Puss


Kommentarer
Postat av: jnk

Ååh, säg att kavajen är något underbart second-hand fynd?

2010-10-18 @ 23:43:22
URL: http://jnk.blogg.se/
Postat av: therese

Oh no, det här är H&M, så ganska långt från secound hand fynd:P

2010-10-19 @ 16:46:35
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0