forum

Kom precis hem från FORUM vip kväll, där jag sneakade med på erikas biljett, tack för det!
Fanns något att göra för alla:

Gratis snacks överallt, gillade framförallt popcorn strutarna inne på weekday!
Gratis sminkning hos make up store!
Gratis dricka; cider, öl, vin...
Finfina erbjudanden i alla butikerna, med 20 %, 3 för 2 och massa annat.
Uppträdanden med bla Carolina af Ugglas (inget jag lyssnade på men...) 

Helt enkelt ett fint ställe att spendera en torsdagskväll som denna! Självklart blev det lite shopping för min del. Kan ju lika gärna passa på liksom. Plus att studiebidraget kommer väl imorgon så då blir det påfyllning, det blir fint för plånboken det. Fast måste nog skaffa ett jobb nu tror jag...

Iallafall, jag hittade dom ÄNTLIGEN! dom perfekta svartvita byxorna jag velat ha men inte hittat i en bra modell. Nu hittade jag dom, och dom var perfekta!

Blev också en klänning, ett par shorts och en tröja!






Sen på bikbok fick man goodiebag, ska nog gå att använda till nåt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0