biologinörd

Hejs, igår tog jag en liten paus från teknikvärlden och begravde mig i biologibokenfrån att jag vaknade till jag somnade. Nu är provet avklarat så I´m back!

I tisdags drog vi ihop större delar av alpernagänget (7 av 10) och käkade middag hemma hos mark. Himla mysigt vart det!
Innan det hade jag tränat och dragit en sväng in på kicks för att förnya sminkförrådet. Just det är något jag väldigt sällan gör. Jag har alltid haft massor av smink men mycket är ju bara skit. Så igårkväll rensade jag allt, slängde kajaler och ögonskuggor, gamla puderdosor och torra mascaror. Och så la jag till mina nya gobitar; puder, brunpuder, svart kajal och mascara. Sånna där basic grejor som man aldrigvill lägga pengar på, men som om man har bra eller i rätt färg gör hur mycket som helst för sminkningen.







Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0