DLR - den lilla röda

Hej hopp gick ner på stan med Pless Mark och Sickan idag. Mark skulle köpa hängslen (det gjorde han), Pless skulle köpa skor och väska (kirrat) och sickan skulle köpa något fint (hon lyckades inte köpa något alls, så nej, inget fint..) och jag skulle inte köpa nånting alls (misslyckades). Fast jag bestämde mig efter ett tag att jo, jag ska köpa en röd klänning och det lyckades jag me så det var ju bra jobbat av mig.

H&M, 100 kr. Dom rear ut en hel bunt fina klänningar för låga priser på nedvåningen. Men jag tipsar nog alla att skaffa en liten röd en! Så nu har jag nåt till imorgon, och blir det riktigt kallt drar jag på mig pälsmysjackan utanpå de. Här är en bild på den förretsen.

Med guldsmucken och höglackat kommer det iof se ut som jag tror att jag är någon slags överklädd hollywodmorsa. Men jag gillart. Det står ändå på biljetten att man ska vara vårdat klädd. Eller nåt sånt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0