skoshoppat

I fredags drog jag till stan efter skolan med Unni, tog en fika på Storken med henne, Agnes, Felix, Malin och Johanna och drog sen och tränade. Och så shoppade vi skor på skopunkten. 3e paret på köpet, jag och unni köpte tillsammans, så vi fick 175 kr rabatt ivar. Jag köpte två par skor, ett par sköna att gå ut i och ett par till kalla höst och vinterdagar.



Dom svarta testade jag på kvällen när vi drog ut,blev en väldigt lyckad kväll. Kanske inte tack vare skorna, men jag slapp iallafall fotont.
Köpte också ett par svarta jeans också, 100 kr rabatt på alla jeans på H&M, plus 50 kr rabattkupong gjorde att jeansen kostade 50 kr. Helt okej. Så nu har jag bockat av några punkter på shoppinglistan.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0