stickat,flätat,lockigt,långt

Har vart en upptagen helg, rätt så. Tror jag har varit hemma kanske 3 timmar sen i fredags, full fart. Kulturnatten blev trots allt himla lyckad. Käk och för hemma hos pless med en skön skara tjejer, och sen framfickan som hade bartömning och vällde över med folk.

Igår började ensam mamma söker. Det är ju helt klart det bästa med hösten, det är såå braa! Jag bara älskar, och erika och lollo gästade min soffa för att vara med på premiären. Sofia den sjuka flickan kunde inte vara med, nästa vecka ska hon för tusan va här!

Stickade klart mitt pannband också som jag började på för ett tag sen. Like it.



Mixade med stort hår och långklänning. Skönt.

Nu ska jag kolla på lite mer sex and the city.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tjej!

2010-09-19 @ 22:18:48
URL: http://martiniguilt.blogg.se/
Postat av: therese

tacktack:)

2010-09-19 @ 22:43:07
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0