min framtida jacka

Went shopping. I did good. Höstiga färger blev det iallafall. Tillexempel en röd pennkjol för 65 kr.
Höstens färg? Rött.
Och så köpte jag en till sjal för 30 kr, oh en riktigt fin en.
Höstens huvudbonad? Knuten sjal.
Båda dem köptes på Myrornas, och vill ni se dem finns det bild på vår projektarbetesblogg, ReDo!
Hittade äntligen ett par knästrumpor också, på Indiska!
Och äntligen en blommig korsett, på lindex!
Och sen kunde jag inte låta bli ett linne på Gina i fiiinaste blommiga mönstret. Kunde inte motstå färgerna!

250 kr

60 kr

149 kr

Och så tror jag att jag har hittat den rätta vinterjackan för mig. Jag  tror det. Men jacka är inte sånt man impulsköper. Så jag har lagt undan den och köper den imorgon.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahha så är så jävla rolig!! Bra att du inte impulsköper den utan lägger undan o köpte dan efter ;)

2010-09-16 @ 21:04:26
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

haha ja, då e de ju inte impulsköp, då kan ja ju ändra mig över natten(a)

2010-09-16 @ 21:34:51
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0