hej fredag

Fick några påsar kläder igår av mormor till vårt projektarbete, och sen fick jag också en del grejer hon plockat ihop till mig; skärp och väskor. Och bland gobitarna drog jag fram ett blått mockaskärp som man bara såg, och kände, att det här skärpet är inte från någon marknad i södra spanien direkt. Och nej. Yves Saint Laurent, made in France. Man tänker att det inte spelar någon roll med märket, men att hålla i ett märkesplagg, eller i det här fallet ett bälte, får en liksom att tänka om. Samma sak tänker jag varje gång jag använder min jacka från Fift Avenue Shoe Repair, det är något som är annorlunda, typ att man känner att det är omtanke i varje söm.

Iallafall passade bältet fint in i min höstiga outfit idag.




Just nu är jag rätt så rastlös o det har jag vart hela dagen, vet inte varför. Har varit och käkat buffé med klassen idag, mys. Och beställt studentmössa! Jäklar du, himla dyrt det blev... Köpte jackan oxå, imorgon ska jag testa den med mössa o vantar o hela baletten för o se om den passar med allt annat jag har till vintern. Visar bild senare.
Snart hoppas jag att gojlen ringer och säger att han har slutat kolla på debatten och kommer till stan och dricker öl med mej, är dock rädd att jag får vänta ett tag till...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0