Tar vara på lyckan

Om ni inte redan listat ut vad det är jag haft för mig den här veckan så är det detta: MODEVISNINGEN!

Och som det står på förstasidan i UNT idag; har nog lagt 50 timmar på projektet den här veckan.

Underbart har det varit. Viss har man kanske fällt en tår när allt kännts skit och inget fungerat, men tillslut gick allt ihop sig, allt föll på plats och alla tre showerna gick galant.
Modellerna var supersnygga i sina kläder och styling, musiken satt perfekt och jag och lisa gick ut på scenen med stora leenden. Nu vill jag bara snjuta av det här ett tag till, fira med kvalborg och valborg. Sen får jag ta tag i allt annat.

Bästa dagen någonsin!
Vi hade massor av fotografer, när jag får bilderna ska jag försöka få upp några här!
Vi kommer också sälja alla kläder på vår blogg, så är ni sugna får ni hålla ögonen öppna! Budgivningen kommer starta snart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0