flera nyanser av lila

Fick lite tips idag om hur jag ska få min Ipod att fungera. Eller alltså hur jag ska föra över musik till den och så, så snart gör jag ett nytt försök. Ibland tror jag att jag är efterbliven.
Några favoriter från 2010 är helt klart korsett och höga byxor, dvs inte i jeansmaterial och inte heller tajta. Tror dom kommer följa mig ett bra tag, precis som dom lösa koftorna, ringar, jumpsuites och långklänningar/kjolar.
En annan grej jag fastnat för är att matcha ögonskuggan med kläderna. Så köp er en ögonskuggspalett (tex den från viva la diva, den är inte överdrivet dyr och har alla möjliga både matta och glittriga skuggor) och lek lite bara!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0